Pientä piristystä.

Vihdoinkin oon löytäny sen! Hyvän kampaajan nimittäin! Käynyt varmaan viimeiset 4 kertaa kyseisen kampajan saksien alla ja aina oon ollut tyytyväinen!:) Tää on toinen kampaaja,jonka penkkiin voin istua ilman,että pelonsekaisin tuntein saa miettiä lopputulosta :D

Mä oon kovasti päättänyt,että nää hiukset saa luvan kasvaa tästä. Joten kriteerit oli,että pääsen mun Matti Nykäs-tyylisestä takatukasta eroon. Ja mahdollisimman paljon sai myös saksia kuivia latvoja. 

Eli tästä lähdettiin...

                                                    Ja päädyttiin tähän.

Vaatiihan tää taas tietysti totuttelua taas,mutta kyllä nää hiukset vielä tästä kasvaa. Kaikista ärsyttävintä nimittäin vain on se,kun hiukset kasvavat mallistaan ulos ja näyttävät hirveiltä eikä niitä saa mitenkään. Saas nähä,miten nämä lähtevät kasvamaan,että millaisia jatkotoimenpiteitä joutuu tekemään vai pystynkö vain antaa näiden kasvaa. Kuulin taas saarnan.kun en ollut käynyt pitkään aikaan ja myös siitä,että olen vaalentanut näitä hiuksiani itse. Noh,sanontahan kuuluu,että tyhmästä päästä kärsii koko kroppa ja tässä tapauksessa hiukset :D

Ja taas vaihteeksi päivän asua. Näistä päivän asuista ei suinkaan tajua lempiväriäni. :D


Kommentit