Lauantai illan huumaa

Tänään on ollut aikas leppoisa päivä kaikin puolin. Vaikka vapaapäivä ollut,niin heräsin taas siinä yhdeksän aikaan. Taas saa kirota sitä,että kerranki kun saisi nukkua pitkään niin herää aikaisin. Mutta eipä ainakaan ole päivä mennyt hukkaan :) 
Hyvää ruokaa,hyvää seuraa ja naurua. Ei siihen paljoa tarvittu,että mä olin hyvällä tuulella :) Vaikka käytiin porukalla vain istumassa shellillä ja juomassa kahvit,sekä kaupassa,niin se riitti mulle tälle päivälle tuomaan kivan fiiliksen :) 

Melkein vakio aamupala :P




Taas punatut huulet ;)


Kamala,kun oon kaplee :D

Parta on jees :D

Oli hieman vilponen keli :)
Nyt mä ajattelin uppoutua sohvan pohjalle,avata Netflixin ja kattoa jonkun kivan hömppäelokuvan :)

Kommentit

  1. Melkee repesin.. Jos meillä nukutaa yheksää ni on nukuttu TOSIpitkää :D Tänää tääl herättii aikasin ku 05.55 oltii jo ylhääl :D
    Ja tolla pakkasella viel Adaki voi ulkoilla ihan hyvi et ei ole ees paha pakkanen :D

    Hiukset on kyl tosi kivasti!! Mite tommonen "poimutus" tehää? Onks se vaa löysä/levee ranskanletin alku??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan tuo niin,että lapsiperheissä tuo "pitkään" nukkuminen on hieman käsityksenä hieman erillainen :D Ja ei toi kyl oo paha pakkanen,siin oot oikeessa,mut siinä vaihees on,kun ei osaa pukeututa sään vaatimalla tavalla :D

      Ja hiukset: Molemmilla sivuilla on tuollaset kesken jätetyt ranskanletti ja sit pinnillä kiinni ja loput hiukset ponnarille :) Oli ihan kivat :)

      Poista
    2. Okei :) Noi on kivan näköset.. Ehkä mä saan tehtyy itellekki kunha tää letti vähä venyy :)
      ja sehän koskee säätä ku säätä et väärä varustus pilaa ulkoilun ilon! Mukavaa sunnuntaita :)

      Poista
    3. Niinhän se menee!:D Eilen vaan varpaat ja sormet umpi jäässä :D Ja kivaa sunnuntaita sinnekkin ja kummitypylle pusut!:)

      Poista

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)