Hieman kulunutta viikkoa

Tässä istun jalat pöydällä,läppäri sylissä ja telkusta tulee Tanssii susien kanssa. Nyt on mun aika rentoutua.
Koko viikonloppu meni mun osalta töitä tehden. Mutta mieltä lämmittää se tosiasia,että ensi viikonloppu on vapaa.

Mä en tiedä,mikä kausi mulla on taas pärähtäny päälle. Mutta en valita,päinvastoin :)
Mä oon vallan mainiosti onnistunut välttämään karkit ja roskaruuat,ellei oteta lukuun perjantaita tai eilistä. Perjantaina upposi jopa pieni kourallinen karkkia ja eilen söin pizzaa. Muuten oonkin hyvin pysynyt hallitsemaan itteni. Mitään huikeaa ruokakuuria en ajatellut kuitenkaan vetää,koska tunnen itseäni sen verran,ettei minusta ole siihen. Kunhan saisin pidettyä nuo herkut aisoissa,niin kaikki olisi ok :)

Erään päivän lounas :)
Mä odotan kyllä jo tulevaa viikkoa ja onneksi se on jo nurkan takana :) Ja joskus sitä oikein odottaa maanantaita,vaikka se hullulta tuntuukin. Varmaan jotkut pitää mua hulluna,kun odotan maanantaita,mutta vapaapäivä. Lupa nukkua pitkään ja tehdä jotain muuta,kuin työtä. Kuitenkin siinä käy taas niin,että herään ennen kukon pierasua taas ja alan hyppiä seinille jo ennen puoltapäivää :D Mutta se on sitten huomisen murhe se :)

Sunnuntai
Nyt mä jatkan tuon leffan parissa ja kömmin sitten peiton alle unille :)


Kommentit

  1. Vaihdat ne herkut karppiherkkuihin niin ei oo niin väliä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon välillä tehnykkin noin,joten ei oo ihan pois suljettu juttu :)

      Poista

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)