Kohti uutta :)

Tähän kuluneeseen vuoteen on mahtunut paljon ja vähän vielä lisää. Naurua ja iloa,suuttumista ja raivoa. Ja kaikkea mahdollista tuolta väliltä. Tämä vuosi on taas opettanut mua piirun verran enemmän ja oon oppinut itsestäni ja muista ihmiistä asioita,joita en edes tiennyt olevan olemassa.

Kokosin tänne muutaman kuvan kuluneelta vuodelta,jotka ovat jotenkin jääneet tonne syövereihin :) Ja piti karsia aika paljon kuvia pois,koska niitä oli aivan tuhottomasti :D

Parhaat munkit oon saanu täältä

Vappu Helsingissä

Ja kesä! Mulla oli mukava kesä. Oli töitä ja kavereita. Oli lämpimiä päiviä mökillä,Helsingin Jäätelötehtaan jätskiä ja hauskoja reissuja ja keikkoja,sekä Linnanmäkeä ja Korkeasaarta. Ja oli iloisia hetkiä häissä ja vauvan tuoksua :)

Joona-herra :)



Viron reissu.
Tiesto :)


Helsinki-päivänä



Pienissä häissä
Musta tuli alkusyksystä Ada typyn kummi :)




Mitään lupauksia en tee uudelle vuodelle,koska ei ne mulla kuitenkaan pysy :D Joissain asioissa olen vain päättänyt,että go with the flow :) Oon huomannut,että liiallinen stressaaminen ei ole mukavaa :)

Näihin kuviin ja näihin tunnelmiin,oikein rattoisaa vuoden vaihdetta ja kaikille parempaa vuotta 2013! :)

Kommentit

  1. Oi, miten ihana katsoa kesäkuvia :) Oikein hyvää uutta vuotta myös sinulle Laura!

    terkuin Anne

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)