Joulukuu on täällä!

Tänään taas tuli huomattua,että mä pidän myös talvesta. Tälläinen pieni pakkanen ja lunta,passaa mulle! Perjantaina mä en edes olisi suostunut pistämään nokkaani ulos,kiitos sen lumimyräkän mikä täällä oli. Mutta onneksi tänään oli parempi päivä pistää nenänsä parveketta edemmäs ulos :)
Käytiin tänään nauttimassa huoltsikalla kahvit kaverin kanssa,josta sitten suunnattiin moikkaamaan 4 riiviötä,joista vain tosin 3 oli paikalla.

Sininen hetki :)
Ikävin homma talvessa :D

iPad testissä :D
Ja mä taisin saada kofeiini- ja sokeriyliannostuksen tällä reissulla. Me vietiin kääretorttua ja saatiin vielä lisäksi korvapuusteja! Huh,onneksi huomenna on uusi päivä ja ei tarvitse saada yliannostuksia :D




Ja ensimmäinen joulukuusikin bongattu. Tänne koloon ei mahdu mitään kuusta,joten joutuu aina ihastella muiden kuusia senkin edestä :D


Onneksi ei ole enää montaa yötä jouluun! Mä oon niin jouluihmisiä kuin olla ja voi! 


                               I'm ready! Christmas can come now!

Kommentit