Kriiisi...

Next summer i will...


Mulla on tässä ollut jo hetken pieni "kriisin"poikanen ilmassa. Oon kattelut tuota mun vaatekaappia ja oon todennut,ettei tyylini ole kovinkaan tyttömäinen. Viime kesänä hankin kukkamekon,en edes muista milloin viimeksi olisin mekko tuota kesää ennen käyttänyt. En tiedä,mikä siinä on,etten saa paljoakaan tyttömäisiä hepeneitä hommattua. Tai no,pitäisi kaiketi jo tässä 27 ikävuoden vaiheessa sanoa,että naismaisia :D 
Mulla on aina ollut niin,etten ole ollut kovin tarkka mun puketumisesta. Äitikin kertoi,että mulle oli aivan sama,mtä mun päälle tarhaan yms puettiin,kun taas veljeni saattoi kääntyä viime tipassa ovelta ja todeta,ettei joku vaate ollutkaan hyvä. Ja sen huomaa nykyäänkin,mä kuljen farkut+t-paita linjalla,kun taas veli kulkee huoliteltuna. Mutta toisaalta,kun pitää samoja vaatteita töissäkin,nin pitäisi olla myös sellaset vaatteet,joissa on helppo liikkua. Siksi ehkä mulla on jämähtänyt tää tietty vaihe päälle. 
Ehkäpä tästä kriisistä selviydyttyäni,aijon pikkuhiljaa hankkia tuonne vaatekaappin niitä mekkoja ja tyttömäisiä asuja. Ei tässä paniikkia ole,mutta kun itseään ottaa päähän,niin minkäs sille mahtaa :D Keräsin tuohon yllä olevaan kuvaan hieman suutaa antavia kuvia,jotka on hyvä pitää tuolla takaraivossa kaupoille lähdettäessä. 

Kommentit