Naked truth

Sunnuntaina lähti lumipalloefektimäisesti liikkelle bloggajien NAKED TRUTH "kamppis",johon mäkin halusin lähteä mukaan. Kaikkihan lähti siis tästä postauksesta ja nyt oonkin saanut katsella meikittömiä bloggajia suurimmasta osasta lukemiani blogeja. Aika osuvaa tekstiä omasta mielestäni.

Itse en photoshoppaa kuvia itsestäni,maisemista yms ehkä. Täällä blogissa on muokattuja kuvia ehkä yhden käden sormilla laskettavissa.

Itse henk.koht viittaan kintaillla maailmassa velloville kauneusihanteille sun muille koon 0 ihannoimmiselle. Nykyään mulla on niin hyvä itsetunto,että pystyn vetelemään meikittä melkeinpä missä vain. Ja voi kuulka,enemmän mä oon saanu positiivista huomiota osakseni "einiinlaittautuneena",kuin täydessä sotamaskissa. Mulla ei ehkä ollut näin hyvä itsetunto reilut 10 vuotta sitten yläasteella,kiitos joiden vatipäiden,joiden piti ihan vain huvikseen pilata aina mun päivät :D

Meillä jokaisella on ne huonot päivät,jolloin oma naama on päin norsunvituraa ja kroppa ei miellytä. Mulla nyt sattuu olemaan jokunen kilo ylimäärästä kannettavana,mulle saattaa tulla finnejä ja hiukset on joskus ku harakan perse,mutta silti oon tyytyväinen siihen mitä mulla on,enkä itke sitä,millanen en ole.  Minä olen vain minä,PISTE!



                                It's me without makeup or photoshop :)

Kommentit

  1. Luin ton blokin mistä oot tähä idean saanu.. Todella loistavaa! itse en mukaan lähde koska mä en oikeestaa meikkaa lähes koskaa ja liikun naturellina (laittamattomana) päivittäin kaikkilalla :D
    Hienoa kuitenkin on et tämmönen ajatus on lähtenyt ja ihmiset uskaltavat olla just sen näkösiä kun ovat välittämätträ median luomasta valheellisesta kaunes ihanteesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep,,eikö ollukki hyväå teksti! ;) Ja mullakin meikkaaminen tarkottaa meikkipuuteria ja ripsaria nykyään ja kuljen myös ilman niitä :D Mietin tässä pari päivää,et lähteäkkö mukaan,mutta lähdin silti :D

      Poista
  2. Hienoa Laura!!!! <3

    <3: F ;)

    VastaaPoista
  3. Aivan ihana asenne ja itsetunto :) täytyy nostaa hattua! Itse vielä 30 kymppisenä aattelin noin, mutta nyt nelissäkympissä onkin aatos hiukan muuttunut ;))

    Mutta tosi on, että ei sitä meikkiä oikeesti tarvii. Mitä joskus piristämään omaa päivää, vaikka tyttöjen iltana ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep,kyllähän sitä välillä voi itseään piristää :)) Ja eihän mulla oo aina näin hyvä itsetunto ollu,mutta elämä opettaa ja kovettaa :)

      Poista

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)