Lazy Sunday

Joskus se on ihan kivaa uppoutua sohvan pohjalle,katsoa sarjoja,sekä syödä hyvää ruokaa. Ei tarvitse miettiä vaatteiden perään,saatika naaman :D Mulla oli tänään just sellanen päivä. Tää on mulle yks tapa huoltaa itseäni henkisesti. Edes sillointällöin yksi päivä,jolloin ei tarvitse miettiä päivän kulkua,ei töitä... Joskus elämä on niin hektistä,ettei kerkee paljoa pysähdellä. Ja tulevaisuudessa mulle suodaan vielä vähemmän tälläisiä päiviä,jos kaikki menee niinkuin oon suunnitellut. 

okei,ehkä jotenkin jäätävää :D


Kahvia...Ja PALJON! :D

Niin raakana,kuin...

...uunin kautta kulkeneita maissilastuja

Tänään mulla on ollut karkkipäivä. Oon antanu ittelleni luvan,että kerran viikossa saan herkutella ja tällä viikolla se osui tälle päivälle. 

Irtarit ja hyvä kirja,mainio combo

Mutta saas nähdä,että täytyykö mennä hetkeksi ulos,sillä noiden karkkien jälkeen mulla on kyllä aika jäätävä olo. Taisin hieman liiotella määrän kanssa. No,huomenna alkaa uusi viikko,joten pääsee taas hieman raiteilleen :D

Kommentit