Illanistujaiset

Mä en oo koskaan pyöriny duunikavereiden kanssa vapaa-ajalla. Oon aina halunnu pitää työn ja vapaa-ajan erillään toisistaan. En tiedä miksi. Mutta eilen oli poikkeus. Ehkä tässä työpaikassa vain on sellasia ihmisiä mun lisäksi töissä,joiden seurassa viihtyy työn ulkopuolellakin. 

Onnistuttiin tuhoamaan mun tuoma viinipullo,syötiin kakkua, simpukoita ja otettiin palanpainikkeeks lonkeroa. Meillä oli vallan onnistunut ilta,kotonakin olin jo ennen puoltayötä! 





Simpukoita,nam!


Kommentit

  1. Mitäs toi kakku on ku näyttää noin erikoiselta (ja herkulliselta)?

    Työporukassa on mukava viettää aikaa myös vapaa-ajalla jos on samanhenkistä väkee. Parantaa monesti myös työyhteisön toimintaa töissa ku ei aina olla niin "virallisesti" :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei oo mitään muuta hajua tosta kakusta muuta kuin se,että se on Virosta :D

      Ja joo,oli ihan kivaa,kun ei tarvinnu ihan virallisesti jäykistellä ja sai vähän olla muutenkin rennommin :)

      Poista

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)