Ei taaskaan mitään järkeä...

Hohhoija... Mihin nää vapaapäivät oikeen katoaa? Tänäänkin oon en oo tehny paljoakaan,mutta silti oon ihan poikki. Mutta onneks huomenna pääsee töihin lepäämään :D

Mulla oli tänään jännä päivä,nimittäin kävin haastattelussa,jolle toivonmukaan on jatkoa ensi viikolla. Se  takia mä olin aivan hermona koko aamun. Mutta paikalle päästyäni huomasin sen olevan aivan turhaa. Paikalla oli mun lisäks kaksi muuta haastateltavaa,eli meillä oli sellanen ryhmätapaaminen. Täytettiin nippu papereita ja katsottiin esittelyvideo. Ja mä niin toivon,että jatkoa seuraa ensi viikolla. Nyt vain peukut pystyyn.

Tälläsellä mentiin.
Ja kerrankin sain mun pinkeistä housuista jotain positiivista komenttia... "sulla on pirteet housut jalassa" sano haastattelija. No,kaikki ei pinkistä tykkää,mut mä tykkään ja siks puen nää jatkossakin jalkaan :D Ja mä oon tykästyny tohon paitaan ihan sikana. Tarkempaa kuvaa mulla ei tosta paidasta nyt oo,mutta sen verran voin kertoo,että ruusuja siinä on :)

Ja oon huomannu ittestäni sellasen huolestuttavan piirteen,että ei olla vielä edes joulukuussa ja mä oon ihan täpinöissäni. Oon jo kirjottanu joukortit(parista uupuu vaan osotteet vielä),ne on siis melkein valmiit jo postiin vietäväks. Ja on ne jouluvalot asennettu eilen illalla. Onneks eivät ole värikkäät,muuten voisin toivottaa epilepsian tervetulleeks,sillä noi esittää jääpuikkoja ja niistä vilkkuu valot mitä ihmeellisemin :D Ja mua saa sit ihan oikeesti lyödä,jos mä alan joskus tulevaisuudessa jo kesällä intoilee joulusta :D



Ja mä oon jo pitkään himoinnu broilerisuikaleita ja riisistä,joten tänään oli pakko hakee kaupasta kermaa ja niitä brolereita. Piti tehä sen verran,että saan sitä töihinkin huomenna mukaan :P Aivan mielettömän hyvää ja helppoa.



Christmas,where the hell are you? 

Kommentit

  1. Täällä laitettiin joulutähti ikkunaan jo lokakuussa ja kovasti suunnittelen joulukorttien askartelemista ihan itse, joten jotain kamalaa on varmasti tapahtunut. Jouluhan alkaa vasta viikoa ennen aattoa ja loppuu vuoden vaihteeseen ja kaikki sen yli menevä jouluhössötys saa, tai ainakin sai, minut hermoromahduksen partaalle. Huolestuttavaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneks en oo ainoo,jonka luo Joulu tekee tuloaan :D

      Poista
  2. I almost wanna start decorating already but I think it's too early ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yeah,it's too early but I can't help myself :D

      Poista

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)