Tiistain tunnelmaa

Meijän taloudessa mä oon se,joka tykkään seurata lätkää. Mies seuraa mielummin taitoluistelua. Luulisin sen menevät toisin päin,mutta ehei! :D Ja taisin olla tiistaina ehkä hitusen innoissani,kun lähdettiin seuraamaan Jokerit-Jyp matsia Hartwall areenalle :) Ja kas,Jokerit vei tiukassa pelissä voiton 1-0 :)

Seuraavaksi tarjoan teille tiistain asukuvan. Mulla loppuu jalat näemmä nilkkoihin. Täytyneet hieman koulia tuota mun kuvaajaa :D Mutta Mulla on tuo rakkauspaita päällä,josta kerroin tässä postauksessa. Tuon kanssa on kyllä pakko pitää jotain toppia alla,sillä mulle ei kuitenkaan ole luotu sitä unelmien bikinivartaloa :D Ainakaan vielä! :D

                                       


Ja pääsivät mun uudet syss/talvikengätkin jalkaan. Voin sanoa,että oikein mukavat ja lämpöiset ovat.



Meillä oli paikat aivan alhaalta,suoraan Eteläpäädyn vastapäätä. Kyllä siinä parit ekat kerrat siinä säpsähti,kun kiekko osui pleksiin,mutta ei sitä enää muutaman kerran jälkeen edes huomannut. Oli mukava ilta ja siitä teki vielä mukaveman Jokereiden voitto sarjajohtajasta :)





Kommentit

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)