Talven ensilumet

Aamulla herätessäni erittäin maittavien yöunien jälkeen ulkona odotti erittäin odotettu näky. Ja olihan sitä pakko edes kävästä ulkona :) Vaikka eihän tuota lunta nyt ihan kauheasti tullu,mutta tästä on hyvä jatkaa :)


Uudet popot tositoimissa



Meillä oli äidin kanssa kunnon tehopäivä eilen. Mun toisella puoliskolla ei ollut kotiin asiaa,ennenkuin oltiin saatu tää kämppä kuurattua hammasharjojen kanssa lattiasta kattoon. Tai no,hammasharjat on vähän liiottelua,mutta kyllä nyt voi sanoa niiden neljän tunnin puunamisen jälkeen,että kyllä kämppä nyt kiiltää :)



Äiti toi ekan joulukoristeen :D

Tosta axcentin kellosta en tuu kyllä luopumaan! :)

viime vuodelta lahjapaketti.





Mun suosikit

Keittiö sai vihdoinkin maton :)
Ja mun täytyy myöntää,että tänään oon kuunnellu ekat joululaulut. Ja ei tästä oo montaakaan päivää,kun valitin,kun naapurilla on jo jouluvalot parvekkeella :D Kai toi lumi on osasyynä tähän :D

Mitään asukuvaa mulla ei tälle perjantaille ei kyllä ole. Koko päivän oon viettäny verkkareissa ja sama meno jatkuu edelleen. Tänään en aijo edetä varmaan enää minnekkään,tän vuorotyön ihanuudet potkii mua viikonlopun aika persiille,kun tuun olemaan koko viikonlopun töissä :D


Tähän Lord Estin biisin on hyvä päättää taas tämä postaus :))


Winter. It's here!

Kommentit

  1. That looks so cozy! I'm almost starting to long for winter now. There's lots of snow back home in the north of Sweden too. Btw, yes, Henna is from Finland :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. I thought so :)) Here in southern finland we have so little snow so I think it will melt in this week...Forecast says it will be +4-+6 on few days.

      Poista

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)