Pientä sisustusta

Mä oon varmaan viimeisen parin kuukauden aikana puhunu tuolle mun toiselle puoliskolle,.että meidän täytyy vaihtaa verhot. Meidän vanhat verhot keräs niiiin paljon kissan karvoja,että niitä olis voinu luulla valkosiksi,ellei tietäisi niiden olevan tumman siniset :D Nämä uudet verhot ovat nekin kyllä tumman siniset,mutta niissä löytyy vaaleaa kukka kuosia. Ja ne ovat Marimekon! Ne jotka mut tuntee,niin tietävät,että  Marimekko on mulle yksi niistä THE THING-asioista :))
Nyt sitten mun vanhemmat tulivat kylään ja saatiin vaihdettua vihdoinkin nuo verhot! <3 p="p">

 ,                                                


Kai kaikille kävi selväks,että tykkään noista verhoista ihan sikana! :)
Olin ostanut joskus tovi sitten uuden lampun ikeasta,kun olin lopen kyllästynyt tässä kämpässä jo valmiiksi olleeseen lamppuun. Onneksi isä sitten vaihtoi senkin samaan syssyyn.kun ruuvaili verhojen kiskoja paikalleen :) Ja tästä kämpästä tuöi noiden verhojen ja lamppun vaihdon jälkeen paljon avarampi ja nätimpi :) Vaikka tuo lamppu on tuollainen,niin mun mielestä se käy hyvin tähän asuntoon :)


Seinille koristetta


Tuo tuoli ja rahi on serkkuni entisöimä ja kiertänytkin parit serkut läpi kunnes nyt on mun hellässä huomassa. Tuo tuoli kyllä tulee kulkemaan mun mukana vielä pitkään,antaa mukavasti vähän väriä asuntoon,kun täällä on muuten niin jotenkin synkkää.

Pitihän sitä jotain tarjotakkin :)

Työnjohtaja

Nyt mä painelen suihkuun ja unille,koska huomenna ennen iltavuoroa on luvassa yks aivan mielettömän kiva juttu. En tosin vielä paljasta mikä,mutta varmaan viimeistään lauantaina palaan asiaan ;) 


Kommentit

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)