Laukkuni sisältö

Eri blogeissa on esitelty laukkujen sisältöä. Ja ajattelin,että minäkin voisin kantaa korteni kekoon tässä(kin) asiassa :D
Sehän tiedetään.että naisten käsilaukut ovat miehille täysi mysteeri. Aina,kun pyytää antamaan laukusta yhden tavaran,saa koko laukun "kaiva itte"-kommentein höystettynä. 



Eli,mitäs perusjuttuja mun laukku kätkeekään.
                 
                               - Kalenteri ja kynä,joita ilman en lähde minnekkään
                               - Kamera.
                               - Bussikortti
                               - Huulirasva. Tällä hetkellä Bodyshopin.
                               - Avaimet.
                               - Tupakkaa ja stendari
                               - Hajuvesi. Riippu päivästä ja tilanteesta,että mikä on matkassa
                               - Lompakko
                                -Puhelin

Nää olivat siis mun sellaiset tavarat,jotka lähes AINA ovat mun matkassa tuolla laukussa. Välillä kyllä löytyy jotain muutakin,kuten purkkaa tai pastilleja :) Töihin mentäessä käytän yleensä reppua,johon saa välilä myös napattua eväitäkin mukaan. Ja jos sitä kaupungille/kavereita tapaamaan lähtee,niin yleensä matkassa on joko Marimekon laukku tai joku Longchampeistani :)

Kommentit

  1. Naisen käsilaukku on ihnmeellinen kapistus, sinne mahtuu kaikki ttarpeellinen. Mulla on tuon kaiken lisäksi, yleensä kourallinen pastilleja, jotka ei pysy rasioissaan. Sitt ne vielä jotenkin sulaa ja tartuu kiinni kalenteriin, harjaan tai laukun pohjaan :)

    terkuin Anne

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo,saman efektin oon itsekkin kokenut noiden pastellien kanssa :D

      Poista
  2. Mä en vois ikinä tehdä tätä postausta , kun mun laukut on = kaatopaikka. Mun laukut on syöny miljoonia mimihuulipunia , junalippuja , nenäpapruja , kuitteja ja ihan kaikkea mitä normaalisti laitetaan roskiin xD En ikinä kehtais näyttää oman laukun sisältöä kellekkään xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D Nooh,täytyy myöntää,että kyllä noita kaikkia löytyy multakin :D

      Poista

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)