Kulje mun kanssani

Tässä on oltu pari päivää vapailla ja päätinkin sitten kantaa kameraa mukana tän päivän,kun poistuin pois kotoa muuallekkin kuin salille :)


Miten niin tykkään Lumenesta? :))


Kun oli Pukeudu pinkkiin-päivä,niin mä päätiin osallistua siihen tollasella simppelillä topilla. Vaikka tuo ei nyt ihan täysin kyllä pinkki ole,niin sai luvan kelvata :D Mutta olihan mulla kuitenkin huivissa pinkkiä ;) Ja jos joku ihmettelee tuota valkosta kohtaa mun kädessä,niin se vain johtuu verenluovutuksesta :)

Pyörähdin tänään keskustassa Hulluilla päivillä. En siellä kauaa pystynyt olemaan,ennenkuin alkoi se ihmispaljous ahdistamaan. Ja olin siellä sentään jo puolenpäivän aikoihin. En löytänyt sieltä etsimiäni kenkiä,mutt onneksi suuntasin Forumiin,josta löysin Andiamosta valioyksilöt! :) Ja Sokoksen Gossip-mallistosta löyty alennuksesta housut,vika yksilö vieläpä :P Eli kannatti poiketa :)




Se "terveellinen" välipala :P
Kotiin tullessani kissa oli tapansa mukaan vallanu yhden omista lempipaikoistaan :D

Toisella ollu rankka päivä :D
Ja se,että mä oon pysyny erossa kaikista herkuista,paitsi spritestä ja parista rivistä tummaa suklaata,päätin tänään repästä ja ottaa yhden leivän tonnikalamajolla. Pitkästä aikaa voin sanoa,että NAM! :)



Mansikka tee <3 td="td">

Lopuksi vielä pari kuvaa menneeltä viikolta. Mä niin tykkään syksystä,kynttilöistä ja pimeistä ilmoista. Ainoa asia,mistä en pidä,on tuo sade. 


Meidän pihalta

Taivas lyö tulta
Vaikka en mikään räppäri ole,olkoot tämä päivän biisi :)



KIITOS JA KUITTI! :)

Kommentit