Vapari

Jo kun otsikkokin sen kertoo,niin mulla on ollu tänään vapari... Ja huomenna kans! :)) Mulla on ollut tänään ihan kiva päivä.


Hyvä ruoka,parempi mieli. Riisiä ja sweet & Sour-kastiketta ja tomaattia,NAM! :))

Kyllä mun päivään kuulu muutakin,kuin pelkkää syömistä :D Nappasin kameran mukaan ja lähdin lenkille. Mä vaan ihmettelen,että miten mä en osaa muka pukeutua,nytkin tuli aivan yltiökuuma. Mutta tuli ainaki tehtyä pieni hikilenkki,vaikka pysähtelinkin välillä ottamaan kuvia.







sieni

Lisää sieniä


Ja kummitypylle piti tietinkin lähteä katsomaan jotain kivaa. Mä olisin voinu ehkä ostaa koko kaupan tyhjäks,mut onneks tuo pankkitili ei oo mun kanssa samaa mieltä aiheesta,joten säästyin siltä :D



Huomenna varmaan pitää ottaa päivä iisisti,että jaksan sitten illalla mennä rääkkäämään itteensä jumppaan,"pienen" kesäloman jälkeen :))

Kommentit

  1. Kivoja kuvia. Ulkoilu on kivaa. Jumppakin on kivaa. Flunssa ei ole kivaa, päätä särkee ja nenä on tukossa.
    Juo mustaviinimarjamehua ja pidä itsesi terveenä!
    t.äiti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä tuo lenssu kyllä mikään mukava ole kyl :)) Ja lupaan ainakin yrittää! :)

      Poista
  2. Heitin sinulle tärkeän ja arvokkaan haasteen blogissani
    http://linnunradanlapsi.blogspot.fi/2012/09/nalkapaiva.html

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)