Arabia

Vapaapäivän kunniaksi kävin äitin kanssa aikaa Arabiassa. Oon käynyt tuolla jokunen vuos sitten,mutta se oli sellainen läpihuuto juttu,kun käytiin yhden ohjelman yleisönä. Mutta tällä kertaa käytiin äidin kanssa ihan kahvilla ja shoppailu reissulla :)
 



Oon jotenkin tykästynyt vanhoihin taloihin ja varsinkin vanhat "teollisuus" rakennukset. En oikein tiedä,mikä niissä mua viehättää :)

Sain äidiltä myös vähän tuliaisia. Mummi oli tuonut äidille ison kasan omenoita,joista äiti sitten toimitti mulle pienen paperikassillisen. Ja arvatkaa vain,kuka heti napsi pari omenaa iltapalaksi? :D Äiti oli myös käynyt työporukan kanssa reissussa ja toi myös suklaata. Miten nuo ulkomailta tuodut suklaat maistuukin niin erillaiselta? 



Päädyttiin siis Iittalan outlet-myymälään,tarkoituksena oli ostaa ristiäislahja viikonlopulle kummitytön ristiäisiin. Onneksi olin rahallisesti varautun vain tuon lahjan ostoon,muuten olisin taas ostanut melkein koko kaupan tyhjäksi :D Mutta toisaalta taas harmitti,sillä oon aikoinani kerännyt kapiokirstuuni Iittalan illusia-sarjaa ja sitähän ei enää valmisteta!!! Ja sielläpä oli sitten aivan ihana kyseisen sarjan soppakulho,mutta aika suolaiseen hintaan, Kuinka väärin!!! :(

Vanhempieni lahja,sekä omani.

Eikö olekkin ihana teksti ostamassani kortissa? :)
Tein muuten piiiitkästä aikaa itse jauhelihakeittoa. Ja pakko sanoa,että vaikka saattaa oma kehu haista,niin oli aivan hemmetin hyvää! :)


Ja nyt en enää malta edes odottaa lauantaihin kun juna lähtee Tikkurilasta kohti Kokkolaa! :)


Kommentit

  1. Mitkäs sulla on suunnitelmat viikonlopulle? Näköjään tulet junalla ja olet täällä klo13.22, mutta milloin lähdet takasin päin? Ja mitä ajattelit lauantaina tehdä? Mun pitää olla töissä viimestään viideltä, mutta jos haluat niin voidaan käydä pikaseen täällä meillä ennen sitä ja jos teatteriin haluat, niin sekin onnistuu. Meillä olis Mr.Chancen esitys klo19.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lähtö on jo sunnuntaina klo 17.58 lähtevällä junalla. Ja kyllä sitä vois tulla katsastamaan,että mitä oot saanu aikaseks,ettei ihan kuvia kattomalla tartte kärvistellä :) Ja kyllä tuo teatterikin kuulostaa vallan mainiolta! Kun ei oo mitään muuta suunnitelmaa ku ristiäiset :)

      Poista

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)