Huhheijaa....

Ei voi muuta sanoa,kuin että huhhuh...Miten ihminen voi olla pien ihminen näin väsyny?
Syy väsymykseen ja bloggaamisen laiminlyöntiin on se,että olen edelliset kolme viikkoa ollut aamusta iltaan kiinni töissä. Aamulla töihin ja illalla kuin pääsee takaisin kotiin,ei mikään muu houkuttele niin paljoa,kuin sänkyyn pääseminen ja nukkuminen.

Mutta onneksi mulla alkoi nyt viikon kestävä loma. Ja onhan tälle viikolle taas kertynyt mukavasti puuhaa. Mutta onneksi mukavia sellaisia. Tänään tyttöjen kanssa iltauinnille,keskiviikkona Tallinnaan ja Lauantaina synttärijuhlat ja illalla grillibileet. Muuten aijon ottaa niin rennosti kuin vain mahdollista!

Tässä seuraavassa hieman kuvasaldoa menneiltä viikoilta,joita oon ottanu puhelimella :)




Kuluu se työpäivä näinkin :)



Tipujen torikokous




Kerkesin mä piipahtamaan myös bileissäkin :)



Ei niin pieni sadekuuro :D


Äitin mansikkakakku <3 td="td">

Mulle oltiin tehty iltapalaa :)

Tänä aamuna herätessäni mun vatsan päällä oli joku loinen :D

Tällä viikolla lupaan parantaa tapani ja bloggailla hiukan enempi kuin menneillä viikoilla :D

Kommentit