Loma

Mulla oli tänään sitten eka työpäivä viikon loman jälkeen ja en muista,koska viimeks maanantai olis tuntunut näin hankalalta :D

Miltei jokaiselle päivälle olin onnistunut suunnitelemaan jotain ohjelmaa,mikä oli sinänsä ihan kivakin juttu :) Koska mun pää ei välttämättä kestäis enempää kuin yhtä päivää neljän seinän sisällä! :D

                           Loma alko loistavasti tyttöjen kanssa muutamalla :)



Mua rupes lapsettaa viikolla ja oli pakko päästä purkaa hieman energiaa. Onneks Fia pääs matkaan mukaan ja löydettiin ittemme....






Lintsiltä tietenkin! Ja sain rohkaistua itteni lintsin uuteen laitteeseen,Ukkoon... Voin sanoa,että oli ensimmäinen ja viimeinen kerta siinä laitteessa :D

Serkut päättivät vierailla täällä päässä,Kokolasta asti :) Kulutettiin Torstai Korkeasaaressa ja Perjantai keskustassa,käyden Ateneumissa ja Rossossa. Jouduin lähtemään paikalta suunniteltua aikasemmin. Samperin mönkijät kun menette hajoamaan :D
















                      Kerettiin me käydä appiukko-kokelaan synttäreilläkin.






Kommentit

  1. Vai oisko ollu avain? :p

    VastaaPoista
  2. Etkö tykännyt ukosta??? Mitä noi juomat on :D siis noiden poppareiden kans samaskuvas ??? -T:Sanna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli mulle liian hurja :D Ja noi o iha limui,spritee ja cokista :)

      Poista
  3. Mäkin haluun lintsille ja korkeasaareen!!!!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oo varmaan pariin vuoteen käyny lintsillä ja vielä kauempi aika oli viime korkeasaaren reissusta. Ja eihän teiltä oo kovinkaan pitkä matka tännepäin tulla :)

      Poista

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)