I heart Essie

Nyt sitten on mun aika kantaa korteni kekoon. 
Olen lukenu monesta muusta blogista Essien kynsilakoista ja ajattelin,että nyt on mun vuoro hehkuttaa noita!

Peach Daiquiri


Tahtoo!

Essiellä on paljon ihania värejä,tekisi mieli haalia ne kaikki luokseni. Tarjoaisin niille takuuvarmasti erittäin hyvän kodin!

Ekaa kertaa kokeilin Essien lakkaa äidin luona. Äiti oli ostanut 2 Essien lakkaa ja kokeilin heti toista,tuossa vikassa kuvassa oleva lakka on ainakin erittäin lähellä sitä väriä,ellei ole se :) En kyllä harmikseni muista värin nimeä.  Äiti sitten lahjoitti minulle tuon Peach Daiquiri-lakan.
Minä kun joudun tekemään töissä käsillänikin paljon,niin oli todella iloinen yllätys,miltä kynteni näyttivät viikon jälkeen. Yleensä jo heti parin päivän jälkeen lakka näyttää aivan karsealta. Mutta Essien lakka oli vielä kuosissa viikonkin jälkeen.

Viikon jälkeen :)

Kommentit