Onnellisuus on pieniä juttuja

Mä oon tän viikon onnistunut pyhittämään tähän asti työlle,ystäville ja jumpalle. Täydellinen kombo siis! :)
Ja nyt tullaan vasta perjantaihin,joten ei tää tähän vielä lopu. Sunnuntainakin saan kaksi kärpästä yhdellä iskulla,kun nään ystävää ja mennään jumppaan :) Vielä tässä vaiheessa oon luvannu mennä jumpan jälkeen käymään salilla,mutta sen näkee sitten sunnuntaina :D

Löysin,tai no,täältä,Natan blogista löysin kivan linkin jolla saa vähä muokattua kuvia. Ja mä kun oon niiiiiin toivoton noiden kuvanmuokkaus ohjelmien kanssa :D


Maanantai aamuna Helsingin keskusta oli autio :D
Oon käyny viikon sisään kahteen kertaan leffassa. Ensimmäinen oli Nälkäpeli sunnuntaina ja Torstaina oli sitten suomalaista,kun käytiin kattoo "poikien leffa",Iron Sky. Ja voin suositella lämmöllä molempia!

torstain leffaherkut <3
Meidän Berberistä on tullu aivan kauheen sosiaalinen ja huomion kipee... Jotain jos yrität koneella väsätä,ni aina pitää tulla puskee kylkeä rapsutusten toivossa tai sitten tulla muuten vaan nukkumaan viereen :)



Mitään asukuvia en todellakaan oo jaksanu ottaa,sillä en oo jaksanu yhtään panostaa pukeutumiseen tällä viikolla :D Mutta eiköhän niitäkin saada tänne joskus,hope so! :)

Kommentit