Kevät?

Kevät sitte on päättäny antaa odotuttaa itteensä,mikä sattuu olemaan omasta henk.koht mielipiteestä aika hanurista. Piti kaivaa talvipopot kaapista,mutta töistä kotiin päästyäni olivat kengät sukkia myöten märät... Taitaa huomenna lähtee kumpparit jalkaan. just kun pääsen intoilemaan siitä,että saan laittaa vihdoinkin tennarit jalkaan. Mutta ei niin ei :D
Mun ajatus siitä,että en ole yhtään talvi-ihmisiä,vahvistuu vain koko ajan.
Kävin weheartit.com sivuilla etsimässä hieman kuvia,että mieli hieman piristyisi ja pari tällästä löytyikin :)



Tänään mulla ei ollut kiire kotiin töistä,joten suuntasin Sanomatalolle SPR:n veripalvelu pisteelle. Tää oli mun kuudes kerta,kun kävin luovuttamassa verta. 



Ja kylä,mulla on molemmissa kyynärtaipeessa sideharsot. Eivät eka löytäneet oikeesta kädestä suonta ja oli pakko vaihtaa kättä. Ja siinäkin kädessä kaksi sairaanhoitajaa+yksi opiskelija varmistivat suonen paikan :D Mitennii mulla on suonet piilossa? :D Ja voin sanoa,että tuntuu aika mielenkiintoiselta,kun neula on sussa jo kiinni ja ettivät suonta... auts! :D Mutta se,että kolme ihmistä saa avun tuosta pussista verta,niin oli se kyllä pienen kivun arvosta. Ja mä en oo koskaan oikein inhonnut neuloja,mutta kun multa otetaan sormenpäästä verta,saa se multa ihokaevat pystyyn. Ja mites toi mun hemoglobiini,164? xD

Palkitsin itseni tämän jälkeen. herkulla. Ja tän illan pyhitän makaamalla vain sängynpohjalla. Ei sitä aina voi vain jaksaa.







translation: Winter... Go fuck yourself! No one likes you!

Kommentit

  1. Toi verenluovutus on kyllä hienoa. Itse en ole koskaan käynyt. Välillä se käy mielessä, mutta ei ole toteutus asteelle koskaan vielä edennyt. Aina on mukamas niin kiire..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nooh,kyllä sitä vielä kerkiää ja eihän siinä itse hommassa mee ku 5-10min plus kahvit/leivät siihe päälle ja pariin kysymykseen vastaamine :)

      Poista
  2. Mä nostan hattua sulle kun käyt luovuttamassa!
    Ite tunnen ilkeän piston rinnassani kun en käy, yleensä menisin heti jos ilmaiseksi voi näin auttaa, mutta kun en vaan pysty...Mä olen neulakammoinen (vaikka oonkin lähihoitaja.:D) ja ajatus siitä verimäärästä ym kyllä huippaa jo valmiiksi...Täytyy vaan yrittää sitten auttaa muita muilla keinoin.:) ja on mulla elinluovutuskortti, on sekin jo jotain vai mitä?:D
    Olen sen sijaan yrittänyt saada miehen menee mun puolesta, vois kuulemma mennäkin mutta aina se jää...:/ Hölmöä kyllä. Kiitos kuitenkin muistutuksesta!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla tekee vaan pahaa se sormen päästä otettava hemoglobiini näyte,tänään ekaa kertaa hieman sattu ku yrittivät ettiä sitä suonta :D Ja on toi elinluovutustestamentti hyvä juttu kans,ittellänikin on :) Ja kannattaa patistaa käymään,ei se pahastakaan ole! :) Ja oleppa hyvä muistutuksesta ;)

      Poista
  3. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Hyvä Laura!!!
    Ennen minäkin kävin luovuttamassa verta, mutta nyt ne eivät enää huoli mun verta näitten sairauksien takia.
    Verenluovutus on kyllä pieni vaiva josta saa hyvän mielen ja voi tosi pienellä jutulla auttaa tosi paljon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pieni vaiva itselleen ja iso ilo muille! :)

      Poista

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)