Pitää olla pikkasen pläski!

Tätä on odotettu! Nimittäin ensimmäistä negatiivista kommenttia,joka tuli tänään mun edelliseen postaukseen ;)

Siitä inspiroituneena ajattelin postata tässä kaikille,etenkin sille anonyymille,joka tuli purkamaan huonoa oloaan muhun,mun normaalista olemisesta. Tähän mennessä mun postaukset on liittyny siihen,jos olen ollut jossain erikoisessa paikassa tai tehnyt jotain normaalista poikkeavaa. 


Ei,päivittäinen ruokani ei näytä tältä,vaikka moni niin kuvittelisi. Tälläiset ateriat ovat harvinaisia. En koskaan ole kieltänyt itseltäni herkkuja,mutta kyllä osaan olla ilmankin tarvittaessa. 

                                                             Normaalia ruokaani

Salaattia,omatekosia lihapullia ja perunamuussia <3

Aamupala <3

Mummin tekemää kaalilaatikkoa <3

kanatoast :)


Ja olen myös saanut kuulla,että kaikki lihavat ihmiset ovat läpeensä laiskoja. Vaikka edellisessä postauksessani kerroin olevani jokseenkin laiska ihminen,ei niin kuitenkaan ole sitä 24/7. En kuitenkaan juurruta itseäni sohvaan kiinni ja liikkumiseni ovat muutakin kuin sohva-jääkaappi-sohva. 
Mulla on jo pari vuotta ollut tavoitteena,että harrastan hyötyliikuntaa,aina kun siihen on mahdollista. Töissä ollessani tulee minun käveltyä asemalta töihin ja toisinpäin. Lähikauppaan kävellen. Ja kaikkea mahdollista. 


Kaiken tämän lisäksi minulla on jumppa-ja salikortit,olen ottanut tavakseni käydä äitini kanssa kerran viikossa uimassa.  Jumpassa pyrin käymään 1-2x/vko ja salilla väh. kerran. Salikortti on mulla jo toista vuotta ja n. kk sitten hommasin tuon 10x-kortin jumppaan,jossa käyn hyvän ystäväni kanssa.

Minulla ei ole koskaan ollut painoni takia ongelmia polvissa tai saatika selässä. Ja tästä ei ole kauaakaan kun kävin kokeissa,jossa testattiin lähes kaikki mahdollinen. Ja arvatkaas mitä? Kaikki oli ok! :)
Ja varmasti ovat jatkossakin,sillä kyllä minä pidän itsestäni huolta,vaikka olenkin iso.

En halua laittaa blogiini minkäänlaisia estoja kommentoinnin suhteen,sillä esim. perheeni ja moni ystävistäni eivät muuten voisi kommentoida halutessaan. Joten toivoisin,että ne kaikki negatiiviset asiat jätettäisiin jonnekkin muualle :) Haluan kluitenkin pitää tän paikan positiivisena. 

Joten,kannattaisiko tutustua ensin ihmiseen perusteellisesti,ennenkuin lähtee arvostelemaan pelkän ulkonäön takia?

Kiitos ja näkemiin tältä osaa! <3

Kommentit

  1. Hyvä Laura!!!! Älä anna urpojen tulla narisemaan varsinkaan jos ei sua tunne, tsempit!!!!
    Teija :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Normisti menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos tollaset jutut,mut aattelin nyt kuitenkin kirjottaa asiasta oman kantani kun se joillekkin on niin tärkeä asia puuttua toisen ulkomuotoon-ja näköön ;)

      Poista
    2. aivan mutta ihan oikein välillä pamauttaa tollasille takasinkin, ei sitä nyt ihan kaikkee tartte alkaa avautumaan varsinkaan jos ei tunne ja mun on pakko toistaa tota nyt ;) joillakin tuntuu välillä olevan aika köyhä elämä + et jostain syystä ihmiset on nykyään jatkuvasti negatiivisiä ja pessimistejä, ei jaksais niinku yhtään

      Poista
    3. Ei haittaa,vaikka toistaaki itteensä aina joskus :D Ja erittäin köyhä elämä täytyy ollakkin,jos ottaa ressiä toisen kiloista :D Pitäs vaa huolen omista asioistaan ni alkas se elämäki maistua paremmalta :D

      Poista
  2. Love your attitude girl!

    VastaaPoista
  3. Just joo.. toi Anonyymi ei taida olla ihan sinut itsensä kanssa ( säälittävää)....kuka hemmetti sen on muka määrännyt että meidän ihmisten pitäisi olla samasta muotista tehty?

    terkuin ylipainoinen Anne, mutta silti onnellinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo,ei taida olla :D Noh,täytyy kattella josko se olis ymmärtäny mun pointin tässä postauksessa :D

      Poista
  4. :) Jumankeut akka!! Elä pliiiiiis kero enempää tai saan jonkimoisen omantunnonvaivan siit et makaan sängyssä päivät päästyäni lukemas kirjaa ja liikun vaa sänky-jääkaappi-tietsikka-sänky väliä (n.7aketa kierros).. ja se lisäks oon useammin ku kerran kuus käyny mässyää hampurilaisii ja pitsoi ku ei ole vaa jaksanu laittaa ruokaa.. Ja tietee sen päälle viel jätskii :D Toisaalta voihan se olla et sä ajat mutki takas lenkkipolun laitaa tai uimahallii näil teksteillä ku tulee huono omatunto laiskuudestani, vaikka ei kyl jaksaas liikkua :D
    (nii pitäskö mun sit varuiks noita anonyymejä varten mainita etten ole iso vaan olen normaalipainonen vieläkin vaikka olen 20viikolla raskaana)
    Eli ei se koko kerro sitä elääkö terveellisesti ja onko hyvä kunto!!

    Nimim. hengästyy kävellessä 3kr:een portaita

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä Laura! Mäpä olen viikolla 35 raskaana ja muutenki olen pyöreä ja helvetin ylpeä siitä,muodot kunniaan :)

      Älä lannistu Laura! :)

      Poista
    2. Hei onnea sulle Ellu tulevasta perheen lisäyksestä!

      Siis jos nyt tekstistä ulkopuolinen saa kuvan et vähättelisin rakasta serkkulikkaani niin ei pidä paikkansa!! Mä olen vaan vähän kateellinen ko se jaksaa ja mä en :D Ja olen varmaan yks niistä jotka ekana on meidän Lurua puolustamassa koska musta ihmisen sisin ja se mitä ihminen itse ajattelee on kaikista tärkeintä ja Luru on yks iloisimmista ja ystävällisimmistä ihmisistä mitä tiedän!!!

      Ja todellakin muodot tekee naisen, ja niist muodoista kannattaa olla ylpee :)

      Poista
  5. So much yummy stuff:) Right now I'm really in the mood for "pink porridge" as I call it in English, in Swedish it's called "klappgröt", that has lingonberries in it. I think that's originally from Finland. Love it :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pink porridge,I LOVE IT! it's so delicious! And here it's called vispipuuro :)

      Poista
  6. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  7. Hei Pampula
    Meni äsken "senat sakasin".
    Älä välitä moisesta. Olet kiltti, herttainen ja meille rakas.
    t. kummitus

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nooh,antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos tollaset jutut :)

      Poista

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)