One Lovely Blog Award

Kiitos Sarianna (http://linnunradanlapsi.blogspot.com/) tästä One lovley blog awardista. Tää on mulle ensimmäinen laadussaan,kun saan ees tämmöisen :) Joten,KIITOS! :)


One Lovely Blog Award " pelisäännöt ":

1.Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän awardin.
 

2. Kirjoita seitsemän random-faktaa itsestäsi. 

3. Lahjoita tämä sama award 15 parhaalle blogille/bloggaajalle


1. Sille päälle sattuessani,olen aivan samperin laiska! :D
2. En osaa kunnolla panostaa arkipukeutumiseeni,vaikka haluaisin.
3. Saatan innostua jostain asiasta ja yleensä innostus loppuu yhtä nopeasti kuin on alkanutkin 
4. Suutun helposti,mutta mut on sitäkin helpompi lepytellä
5. Oon liian läpinäkyvä,musta huomaa kuulemma heti,jos jokin on vialla.
6. Oon älyttömän huono säästämään rahaa
7. Oon toivoton haaveilija

Kelle 15:sta lahjoitan One Lovely Blog Award:in eteenpäin : 


En saanut ihan tuota 15 kasaan,mutta suurimman osan kuitenkin :) 

Kommentit

  1. Muten iha jees mut en ala laittaa kiertoon kun en edes 15 blokia lue säännöllisesti :D Mut kiitos kuitee!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eihä mullakaa oo tuota 15 kasassa,hyvä että sain noi kasaa :D

      Poista
  2. "Oon älyttömän huono säästämään rahaa"

    on tainnu karkkiin ja rasvaseen ruokaan mennä kaikki.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vaivannäöstä tulla kirjottamaan kommenttisi. Ja erittäin rohkeaa tehdä se vielä oman nimen kera ;) Ja onhan sitä rahaa mennyt niihinkin,en rupea sitä kieltämään :)

      Poista
    2. Ole hyvä. Toivottavasti kommenttini saa muutosta aikaan. Ihan omaa parastasi ajatellen :)

      Poista
    3. No eipä tuo sinun kommenttisi hetkauta mua suuntaan eikä toiseen :)

      Poista
  3. kiitos paljon, mä tykkään näistä! :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)