Keskiviikon vapailu :)

Mulla on tänään ollu vapaapäivä ja oonkin ottanu tän pikkuisen hemmottelun kannalta :) Ensinnäkin nukuin pitkään,kello tais pyörähtää ympäri iha huolella mun nauttiessa unesta. Tainnu jäädä vähän univelkaa viikonlopulta :D Tyttöjen viikonloppu Tampereella ja kellojen siirto,eih...

Aamu alkoi mukavasti kahvilla ja lkkailin siinä sivussa varpaankynteni ja käteni kynnet :)




Kokeilin ekaa kertaa tuota viikonloppuna ostamaani kasvonaamiota. Te varmaan tiedätte tän Jacky vanukaan? Noh,sattuipa tuo naamio tuoksumaan aivan siltä! :D

Dermosilin kuorinta-aine,- ja suihkuöljy,sekä kasvonaamio

mites noi silmänaluset? :D
Mulla oli ekaa kertaa tänää jalassa viikonloppuna ostetut legginsit. Ne o ihan pirun mageet! Ne on musta ja niissä on polvessa kiva yksityiskohta. Voi rauhassa kontata kotiin,jos sikseen tulee :D


Ylitin itseni myös tänään. En koskaan ennen ole käynyt solariumissa,mutta tänään kaverini sai ylipuhutta mut mukaansa. Paikka missä käytiin sijaitsee Myyrmäessä ja sivulle pääsee tästä
Suositus on ekaa kertaa käyvälle se 5min,mutta otin riskin ja lojuin solkussa 12min. Ja eipä mulle mitään ongelmia siitä tullut :) Ensi viikolla uudestaan, can't wait! mulla tosin huomaa nyt naamasta,että solkussa on käyty,en palanu,mut kyllä sitä väriä on :) Yleensä palan ensin ja sitten tulee vasta rusketus. Mutta onneksi nyt meni toisinpäin.


Pinkkiä,ofcourse! :D



Solarium jälkee meillä oli pienoinen tuli persuuksissa,koska meillä oli reilu puoli tuntia aikaa saada ittemme Myyrmäestä Tikkurilaan jumppatunnille. Ja vaatteetkin piti keretä vaihtaa. Hyvin kerettiin ja aikaakin jäi vielä pieneen hengailuun. Ja saas nähä et kuinka jalat huutaa huomenna :D
OStin tuollaisen pullon,saan siitä hyvin juotua palautusjuoman treenin jälkeen. 

Siinäpä tää mun vapaapäiväily,namsk!


Kommentit

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)