Jos metsään haluat mennä nyt....

Oon tässä tällä viikolla ollu osapäiväsenä koiranvahtina Paavolle,kun äiti ollu töissä. Ja mä oon salee saanu jonku raittiin ilman myrkytyksen.... Eilen 2h ja tänää 1½h Paavon kanssa mettässä.
















Kuvailin mä muutakin ku Paavoa :D











Ja tätä mieltä mä olin tän päiväsellä mettäreissulla,kun tuli vettä :D


Ja mitä opimme....



....Lairta muut,kuin farkut jalkaan :D

Kommentit

  1. Seisoitko paikallas vai kävelitkö ympyrää, kun kahdessa kuvassa on E50 :)

    terkuin Kukkoska :)

    VastaaPoista
  2. Nonni,ny mulla o käyny moka :D Mut kyllä me siellä vähä ympyrää mentiin xD

    VastaaPoista
  3. Hehee :D Mulla tulee koiravahdin homma etee vasta 2viikon pääst.. Et sit mä saan harrastaa reippaita kävelylenkkejä metsikössä säässä kuin säässä :D

    VastaaPoista
  4. ei toi muuten ollu paha,vaikka vähän vettä tulikin,mutta kun ei oikeen ollu mitkää sadesään vaatteet päällä :D Mukavaa kyllä,pakostakin täyty lähtee pihalle :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)