Everyone loves fashion

Hellurei ja hellät tunteet! :)

Eilen oli mukava päivä. Vaikka loppu illasta jalkoja alko särkemään koko päivän kävelyn ja seisomisen jälkeen,mutta voin sanoa että oli kyllä sen arvoista! :)
Ensin ennen puoltapäivää Jumboon Hulluille päiville katsastamaan tarjontaa.
Jostain syystä lähdin meikittä liikenteeseen. Ei tuu toistuu,ellen oo menossa töihin sykkii :D


Herkussakin piti kåäydä hakee lohta :P


Ah :) Saas nähä miten vehkeet toimii :)
Jospa mulla alkais pikkuisen nää naisellisuus hömpät iskee päälle,liekö aikaista 30-kriisiä :D Mutta mulle on tullu jonkin sortin pakkomielle mun kynsiä kohtaan ja ne pitää olla melkee aina ihan tiptop kunnossa,vaikka töissä ne ei ehkä oliskaan niin kovinkaan käytännölliset :D Oon tosin kuullu kaverilta että tuon paketin geeli ei olis hyvää,mut saa nähä et toimiiko se mulla vai joutuuko sitä hommaamaan parempaa tököttiä :)

Mutta,sitten iltaan,joka oli aivan huippu!
Sillä...



Suunnattiin illalla Sonjan kanssa Muotiviikon lauantai-illan tapahtumaan :) Täytyneet kiittää Taijaa kutsuista,kun luovutit ne meille :)  
Oli muotinäytöksiä,hius-ja meikkijuttuja,Poets of the fall esiintyi,Audi oli edustettuan yms. 


Sonjan värikartta :D

Omani :)





Sonja kävi laitattamassa myös hiuksensa,kun siihen oli mahdollisuus. Itse passasin tämän kerran ja toimin itse kamerant takana

Tästä lähdetiin


Ja tähän päädyttiin :)

Kuva myös takaa :)
Kätyiin myös tekemässä inspiraatio kartat :)




Tältä näytti mun valmis tuotos :)
iahdvoijhbnvoadnbvodnodlsv

Jengiä riitti


Ibero oli myös edutettuna paikalla. Mulle on tullu joku ihme himo isohkoihin sormuksiin ja tietenkin tulu taas ostettua uusi sormus kokelmaani :D

Kaupanpäälisiksi kauppakassi :D

Ja tähän iso <3
Piti tietenkin käydä kuvaamassa ittensä noin,mutta en tykänny mun naamasta,lähinnä mun tupliksesta,siksi tollanen suttu mun naaman kohalla. Mutta tollasta mulla oli päällä illalla :)

Paita: H&M
Hame: ZiZZi
Kengät: Äidin vanhat
Sukkikset: arvoitus,iän ikuisen vanhat :D








Kommentit