Sanotaan,että vaihtelu virkistää

Ja tällä kertaa kyse on hiuksista :) Onhan mulla ollu lyhyet hiukset jo hetken aikaa mutta tänään sitten kävin kampaajalla ja on vieläkin lyhyemmät hiukset kuin ennen,esim. mulla ei oo enää pieniäkään pulisonkeja,jotka mulle on ennen jätetty. Tosin,oli eri kampaaja kuin ennen ja sanoin,että antaa mennä vaan,kunhan jättää mulle pienen haituvan niskaan.


Ihana toi mun naama,kun kiiltä noin :D Mut minkäs teet kun ei jaksanu muuten meikata ku laittaa vaan ripsaria :D

Tänään kaveria keskustassa ja käytiin Rossossa törsäämässä 30euron edestä lahjakortteja ja vedettiin aika hyvin,kun saldoksi tuli 29,10 :D  Sitten käytiin hakemassa vähän Ben&Jerry's jädeä,nam! <3
Ja kyllä mun tuli hitusen shoppailtuakkin,auts! Mutta jos vanhat farkut hajonnu,ni kai sitä saa ostaa uddet,saahan? :D

Sokokselta

Ihan perusfarkut

Ennestään on jo kasvojenpesuainetta Garnierilta ja piti saada kasvovesikin :)

Tässä seuraillessani laittelin myös kynsiä,kun kerrankin mulla on pitkät OMAT kynnet. Yleensä mulla lohkeilee ja katkeilee kynnet miten sattuu,mutta nyt ne on kasvaneet ihaniksi :) Johtuneeko siitä,että olen esim. lisänny maitopitoisten tuotteiden syöntiä tässä viimeaikoina. Mahdollisesti! :)

Näillä tunnelmilla,seuraavaan kertaan!
<3

Kommentit

  1. Tuo lyhyt tukka on nätti.
    t. elina

    VastaaPoista
  2. Upeat kynnet ja ihanasti lakattu!:) Aidot ovatkin kauneimmat ja ihailtavimmat, noita kun saa vielä oikein terveellisesti urakoida:D
    mullakin oli joskus.
    Jospa mäkin yrittäisin...kunhan nyt ekaks saan nämä tapetien repimiset ja laastien hiomiset ekaks alta;)
    T:Krista

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)