Olin ehkä tehoillu :D

 Hohhoijaa,taas on yks viikko melkein purkissa. Tosin huomenna kun muut iloitsee perjantaista,niin minä en niin tee,koska olen viikonlopun töissä.

Tän viikon vapaat mulla oli ti ja ke. Ja enhän mä jaksanukkaa levätä,vaikka ois voinu tehäkkin ihan hyvää :) Tiistai meni salilla käydessä ja sen jälkeen mulla olikin aivan hirveästi energiaa,niin siivosin sitten kämpän hammasharjan kanssa ja tuli pyykkiäkin pestyä pari koneellista :D Ja tietenkin se kostautu sitten illalla hirveellä väsymyksellä.

Oon hankkinu taas vähän uutta kaappeihini 

Kosteusvoide
Mulla on etenkin talvisin aivan karseen kuiva iho,niin aattelin kokeilla tätä Nivean Pure&Natural kosteuttavaa
Nyt tuntuu jo että varsinki otsa alkaa kärsimään. Toivottavasti tehoaa :)


Lindex

Lindex
Piti saaha myös pitkät housut,jotkut muut kuin farkut. Mulla kun on tällä hetkellä niin huonosti pitkiä housuja,kun oon joutunu muutamat heittämään pois ihan vain sen takia,että ovat kuluneet niin paljon käytössä. Varsinkin reisistä xD ja oon päättäny,et hommaan vielä parit farkkulegginsit ja sitten yhdet siistit tummat housut sitten parempiin tilaisuuksiin...


Keskiviikkona me käytiin Jumbossa,isäntä ku on ollu kipeenä ja valittanu että pää hajoo jostain kumman syystä ni pitihän siellä sitten käydä...
Yksi kivommista asioista,tai no,yks niistä harvoista,on se että pääsen käyttämään mun RistoMatti Ratian kumppareita,joihin oon ihan rakastunu!


Ratian kumpparit <3

Pyörremyrsky <3


Aivan ihanan tuoksunen!
Isäntä osti mulle Body Shopista tuollaisen Earth Lovers suihkugeeliä,tuoksuna oli Vesimelooni ja Eucalyptus. Oli noita muitakin,mutta tykkäsin eniten tuosta. Oli tarjouksessa 6euroa,kun normaalisti maksais 8 :)

Isänään ostokset
Isäntä halus saada pari uutta peliä,varmaan siksi ostikin tuon suihkugeelin mulle,etten valittais siitä,että hän ostais vain itselleen tavaraa ja jättäis mut huomioimatta :D Mutta toisaalta,pelattiin tuota toista peliä kun siinä on kaksinpeli mahdollisuus ja oli yllättävää,että mäkin pidin siitä! Harvinaista kyllä meikäläisellä :D

Tänään ei oikeen ole tullut tehtyä muuta,kuin oltu iltavuorossa ja huomenna myös. Jos jaksan herätä tarpeeksi ajoissa ennen töitä,saatan käydä tukkatohtorilla myös. Mutta takuusen en asiassa mene,koska mun mielestä nukkuminen on yks parhaimmista jutuista mitä elämässä voi vain olla :D



Berberi <3 Vauva halus datailla äitin kanssa <3






Kommentit