Lelu käytössä :P

On muuten ollut kamera ahkerassa käytössä nämä pari päivää mitä se mulla on ollut :D Kuvia on tullut räpsittyä ties kuinka monta,varmaan lähemmäs sata :D Mutta minkäs teet :D

Eilen vietin aikaani kaverin seurassa haetuani kameran. Käytiin syömässä ja matkassa oli myös kaverin äitee. Sitten kaverin luo hieman lattautumaan ja auton rattiin :)

Selkeä valinnan vaikeus,kaverin meikkipussilla vierailemassa :)

Tää tuli mun hankintalistalle.... Meikinpohjustusjuttu :)
Kaverikin innostui testailemaan uutta vauvaa :)




Kaverin rapulapaita :D
Mulla on kaverin äiteen kanssa samana päivänä synttärit ja sain mun vierailulla sitten synttärilahjankin :) Synttäreistä tosin on jo 3½kk :D Ja kaverilta sain myös jakun ja paidan. "saat vähän väriä vaatteisiis" ja vaatteethan,jotka sain,ovat mustat :D

ah,liituraitaa :D





"äiti,älä jaksa!" :D

Vauva sai herkkuja

Mä en yhtään ihmettele,jos toi meijän kissa olis kohta hieman pullea :D Kun isäntä tykkää hieman ruokkia sitä,välillä vähän rankemmallakin kädellä :D 

Leffaherkut

Mutta nyt jatkan leffan kattelua,voin sanoa että Armageddon on vain niiiin <3 

Ja ainiin,tässä on se mun synttärilahja :) Iittalaa,Primavera by Marimekko. Ja mähän oon hulluna niin iittalaan kuin Marimekkoonkin :P

Ihan mun väriset :)





Kommentit

  1. Toi on kyllä ihana astia-sarja. Pitäis ehkä hankkia itsellekin :)

    VastaaPoista
  2. On kyllä! :) Ei oo mulla ennestään tuota sarjaa,mutta oon tykästyny noihin :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)