The Baby has arrived

Vihdoinkn sain sen,mitä olen jo piiiitkän tovin halunnutkin...



Kävin tänään hakemassa vauvan kotiin Helsingistä,Sanomatalon Rajala Proshopista :) Ja voin sanoa,että olo on kuin lapsella kun saa uuden lelun! :D

Tänään olisi tarkoitus lähteä parin kaverin kanssa autoilemaan ja hieman leikkimään mun uudella lelulla.Suattaapi olla,että postaan siitäkin reissusta tänne hieman kuvia :)

Mutta nyt palaan ohjekirjasten pariin .)

Kommentit

  1. apua, mä oon kyllä sulle kateellinen! oon kuullut kehuja tosta nikonista, varmana ihana uusi "lelu" :)

    VastaaPoista
  2. Ainakin näin ensituntumalta vaikuttaa hyvältä kapistukselta :)Ja kun tää on mun eka järkkäri,ni siinä mielessä helppokäyttönen ku on mahollisuus saaha opastuksella otettua kuvia :)

    Suosittele kyllä! :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)