We had fun

Mä en koskaan enää valita,etteikö mulla olis tekemistä vapaapäivinä :D Koska viimeisimmät pitkät vapaat mulla on ollu täynnä jotain tekemistä. Ensin toissa viikonloppuna mökillä ja tänä viikonloppuna taas kavereiden kanssa ollut puuhaa :) Kivaa se on tietty,et välillä voi vaan olla vapaillaan,mutta kyllä sitä on ihan kivaa välillä tehdäkkin jotain muuta työn ohessa kuin nukkua ja olla möllötää :)

Ensin vierailin Porvoossa,kun kaverin äidillä on kennelli ja siellä oli pentuja. Niin tottakai mä olin viivana siellä ihastelemassa niitä ihanuuksia :)
Kaljakoira :)
Oli mukava nähdä myös kaverin äitiäkin pitkästä aikaa,vaikka vain ohimennen. Meijän viime näkemisestä kun oli kulunu ihan liian pitkä aika :) Tuo pentu oli ainoo tumma,muut sisarukset oli vaaleita,siks toi ehkä olikin mun lempari. Tosin meinasin joutua luopumaan mun varpaista ja sormista.Mutta onneks pennuilla oli pienet ja ei niin hurjat hampaat,ni en joutunut niistä kuitenkaan vielä luopumaan :D

Pikkuiselle tuli uni kesken leikin :)

Ja sitten perjantai... Ei hemmetti,ei voi muuta sanoa. Ryhmä rämä taas kokoontui syömään ja nauttimaan muutamasta alkoholijuomasta ja hyvästä seurasta :) Tortillaa,punkkua,pahaa mojitoa,hotla ja rakastuminen vaatehuoneeseen :) Ilmotinkin kaverille,et muutan niiden luokse,et alkaa heivaamaan ukkoansa pihalle ja syy siihen tosiaan oli vaatehuone! :) Minäkin haluan joskus :P




Ainoo mies talossa ja seki taitaa olla homo xD

Ryhmä rämä :)

Kaverin yksi monesta,tahtoo!:)
Lauantai menikin sitten nukkuessa ja syödessä,illallasentään jaksoin raahautua Flamingoon leffailemaan :)



Oli parempi leffa,mitä osasin odottaa :) Ja Ryan Reynolds,ah! Ja ei Blake Lively huonokaan ollu :)
Sunnuntai meni ihan vaan kotona ollessa ja siivoillessa,tosin kävi täällä yksi kaveri syömässä myöhäisen aamupalan ja sitten jäinkin kotiin löhöilemään ukon lähdettyä heittämään kiekkoa. Innostuin kyllä sitten myöhemmin lähtemään moikkaa kaveria,töisä kun oli hän:)

Ja mitäs,tänään...Jos saisi itsetsään kiinni ja kävis lenkillä ihan :) Mutta nyt väsyttää,voisin ottaa päikkärit ens hätään :)


Kommentit