Taas tällä likalla ollu vapaa viikonloppu töistä. Ihan kiva sinänsä,mut monta viikonloppua kun on vapaalla niin tahtois töissäkin oll välillä. Ei siinä,onha tää ihan kivaa,mut ne lisät vähä houkuttelis :D Mut onneks nyt päästään sit normaaliin rytmiin,eli joka toinen viikonloppu töissä ja jokatoinen vapaalla :)

Lauantaina kävin Hietsun kirppiksellä,ekaa kertaa elämässäni..Joo,tiedän mitä jotkut vois tähän sanoa,mut minkäs teet :D En tosin löytäny mitään sellasta mikä olis ollu erityisen mieleen,MUTTA...

   
Löyty tällänen kiva sormus :)
 Ja kun olin aikani kierrelly niin siirryin keskustaan,josta löytykin sitten vähän enemmän jotain :D Kävin Hennesillä ja löysin kuin löysinkin jotain kivaa

Kaitaliina olkkarin pöydälle. Piti pestä ensin :D

Sai sohvakin vähän väriä noista tyynyliinoista :)
Illemmalla kaveri tuli kyläilemään ja sitten käytiinkin kahvittelemassa huoltsikalla.

Tänään en ookkaa poistunu himasta,muutakun läheisessä sittarissa ostamassa vähän ruokaa :D

Uunissa käyneet keittojuurekset ja jauhelihakastike <3

Meillä oli vielä isännän ja kaverin kanssa kunnon xbox matsit käynnissä,pelattiin Facebrakerii :D Peli on vähän samanlainen kuin Tekkeni :D Ja mä menin häviämään kaverille,joka pelas peliä ekaa kertaa ja mulle peli ei ollu ensimmäinen... oon siis ihan käsi :D

Isännän ja kaverin matsi käynnissä




Mitään asukuvia mulla ei oo tältä viikonlopulta,kun en oikein jaksanut panostaa siihen :D Ja jouduin luopuman mun yksistä lemppari farkuista,kun ne meni särki,eikä niitä voinu enää ehjätä :(



Mutta tässäpä oli taas vähän kuulumisia,ensi viikkoon! :)








Kommentit