Nyt on sitten lusittu tän viikon vapaat,kaks päivää niitä tuli peräjälkeen :) Huominen ja viikonloppu ollaankin sitten töissä. Ihan kiva olla vaihteeks viikonloppuna kiinni töissä,mutta toisaalta taas harmitaa kun olis lauantaina tiedossa vuotuiset grillibileet kaverin luona. Mutta jos hyvin käy niin pääsen ainakin hetkeksi piipahtamaan siellä :)

   
vähän Shoppailuja :)
 Eilen kävin kaverini kanssa jumbossa,piti saada kaverille uudet farkut ja mun piti olla makutuomarina. Mikä siinä on,että miehet löytää aina heti ensimmäisestä kaupasta hakemansa jutut,mutta naiset eivät,esim minä? :D Syötiin siinä samalla jädet ja saatiin idea,että kävästään Halvan tehtaanmyymälässä Ja matkaan tarttui täytelakuja ja hedelmä autoja... Tosin oon aika hyvin pystyny olemaan aukasematta noita pusseja :D Kun oon päättänyt että saan kerran viikossa syödä jotain herkkua ja vielä ei ole sen aika :)

Ja hei,olen Laura 26 wee ja hamstraan muumimukeja :D Tässä uusin hankinta Prismasta :)





SodaStreamin Cleat maut,NAM! En oo koskaan oikein perustanu noille SodaStreamin ns. limuille.. Liian esanssisia mun makuun. Löysin sitten kerran kaupasta noita ja päätin kokeilla. Ensin kokeilussa oli Karpalo-Vadelma ja nyt on Passionhedelmä-Mango. JA ai että nuo on hyviä! Nuo eivät sisällä keinotekoisia väri,- ja makeutusaineita.Ja ei rasvaa,eikä energiaa ja hiilareita vähän 100ml kohden :) Ei tartte kaupasta ostaa joka hetki erikseen vichyä kun kotonakin voi tehdä :)


Meijän vauva tykkää nukkua tiess miten perin <3

Sateen jälkeen on poutasää :)



Kommentit

  1. Pitääpä itekkin kokeilla noita soda stream cleareja :)

    VastaaPoista
  2. Vili,suosittelen :)

    Rapuncela,isn't he :)

    VastaaPoista
  3. Pitäs hankkia semmone sodastream systeemi.. Vissyä kun menee 3 litraa päiväs ni alkaa tulla hintoihinsa...

    On muutes söpö muumimuki :) Mulla o yks semmonen, ja varaa ei ole ollu lisempiä hankkia vaikka olis kiva jos niit olis ees 6 et vois vieraille kattaa (mille vieraille)..

    VastaaPoista
  4. Kannattaa juu hankkia,siitä saa ihan kiitettävästi juotavaa tehtyä... Ja noista maut riittää ihan käytön mukaan 10-15 litraan :)

    Ja mä oon tänä kesänä ostanu kaks,tosin ton maksoin itse ja edellisen makso isi ku oltii Iittalassa :D Ja saa nähä,menee taas tovi ennen ku taas uuden ostaa. En mäkää noit iha joka päivä ostele kuitenkaa :D

    VastaaPoista
  5. hahhaa muumimukihamstraaja ilmoittautuu :D ne ovat vaan niin söpöjä! vinkki: kannattaa toivoa aina joulu/synttäri jne. lahjoiksi, kertyy huomattavasti lisää kasaan;D

    VastaaPoista
  6. Onhan noi sulosia kyl! :D Ja mä aina lähetän mutsille viestillä kuvan,et millasia mukeja mulla on jo ja kerron et yks joululahja toive olis täs :D TOIMII! :D

    VastaaPoista
  7. Myös yksi muumihöperö ilmoittautuu. Sosuli oli tässä mun suosikki mutta nyt on kyllä ohitse kiilannut Myyn saippuakupla muki. IHANA :D

    VastaaPoista
  8. Mä oon itte tykästyny haisuli mukiin,mut toi pikkumyyn saippuakula muki on aivan ihana munkin mielestä! :D Ja on mulla muutakin muumia kuin nuo mukit,täytyy myöntää. Mm. löytyy pussilakanat ja pyyhettä yms :D

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)