Tallinnaa ja Hellettä

Hitto että on kuuma! :D Oon ollu töitten jälkeen ihan kuollu,en edes oo tätä blogia jaksanu päåivitellä...
Nytkin makaan vaan sängyllä ja tuuletin paahtaa ihan sängyn vieressä :D Helpottaa olo kyllä kummasti. Vettä on mennyt tähän mennessä reippaasti yi 2litraa :D

Not mutta,mitäpä tän viikon aikana on tapahtunu?

Tiistaina oltiin kaveriporukalla Tallinnassa päivärsteilyllä. Ja voin sanoa,että puoli viiden aikaa herääminen ei ole mun juttu :D Mä en edes aamuvuoroihin mennessäni herää noin aikaisin! Ei oo normaalien ihmisten heräämisaika ollenkaan :D
Tässä seuraavassa vähän kuvia tuomisista ja pari muutakin kuvaa :)

Tollanen normi paita tuli hommattua :)

Oon tykästyny näihin Escadan kausituoksuihin :)

Tottakai vauvalle herkkuja piti ostaa ;D

Isille <3

Ah,rakastuin! Ostin kokoa isomman tarkotuksella,et olis sellanen löysä malli sitte :)

oon tykästyny paitoihin jotka on alhaalta hitusen tiukemmat ja yläosa sitten löysä :)

Säästin sellaset 15euroo ostaessani tälläset kengät  Tallinnasta,enkä Jumbosta ,jossa havittelin tälläsiä ;) 

Sarjassamme terveellinen aamupala :D

Byebye Helsinki,Hello Tallinn! :)

Vanhassa kaupungissa :)

Vanhaa Kaupunkia :)


shoppailijat


Joillakin oli jano :D


Byebye Tallinn! :)



Vain osa V iron tuomisista :P

Oli kyllä mukaa  reissu,väsymyksestä ja pilvisestä ilmasta huolimatta :)

Eilen sain raahattua itteni,isännän ja hänen veljensä tyttöystävineen rannalle kun töissä olin hionnu ku pieni sika ja kaipas jotain virkistystä :)
Löyty simpukka,sillä piti tietenki leikkiä :D
Että tällästä tällä kertaa,eipä oikee oo tullu paljoa mitään tehtyä. Tässäpä jatkan partsilla oleilua ja auringon palvomista :P

Kommentit

  1. Siis oon niin KADE! Toi Escadan tuoksu on just se mist oon haaveillu koko alkukesän!! Ja sit toi vaalee paita mikä alhaalt tiukempi on aivan ihana, siis just semmonen mitä tykkäisin pitää.. Pitänee alkaa säästää rahaa et lähtee itekki päiväristeilylle jossaivaihees (ehkä ensi kesänä):)

    VastaaPoista
  2. Joo,mäki haaveilin tosta hajusta ja sain sit vihdoinkin ostettua sen laivareissun aikana :)

    Ja toi paita löyty Kristinekeskuksesta,eikä ollu ees kallis. Eikä ollu ees alessa :D Oon lainan nu kaverilta pari kertaa sen mustaa ton tyyppistä paitaa ni aattelin ostaa sit ittelleni kans tuollasen paidan :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)