Paaston aikaa

Nyt on sitten toinen päivä melkein takana paastoa.

Yllättävän hyvin on mennyt. Luulin,että sortuisin jo ensimmisinä päivinä,mutta tiukkana olen pysynyt ja pelkkiä nesteitä olen nauttinut.
Minulle limut tuottisi tässä tapauksessa sen suurimman kynnyksen,mutta olen pysynyt niistäkin erossa ihmeellisen helposti ja ostanut tilalle Bonaguaa :) Ainoat juomat mitä juon tuon mun litkun kanssa ovat kahvi pienissä määrin ja vesi,tee ja sokeroimattomat mehut :)
Missään vaiheessa ei ole ollut nälkäkään,jota kyllä kovasti epäilin alussa :D Meikäläinen ku tykkää tosta ruuasta sen verran :D

Mun tuohon "litkuun" tulee siis Vaahtera-palmusiirappia,sitruunamehua ja vettä. Cayennepippurin jätin suosiolla pois,kun se hieman on tuhtia km ja laittaa verenkierron kunnolla toimimaan ja näin kesäisin en kaipa mitään lisälämpöjä :D

Tätä vedetään sellanen 1½-2l päivässä :)

Kommentit

  1. Saat si kyl kertoilla mitä hyötyä paastost tuli.. Kui pitkän paaston pidät?
    Mä jotenki kartan paastoo ko ajatus siit paaston alkuu kuuluvasta tyyhjäyksestä ei kiehdo :D Muuten varmaa olis mitää ongelmaa vetää nesteillä 5-7pv.. Mitä muute oli ohjeet et kui paljo aikasemmi piti ruveta keventää ruokavalio ja kui monta päivää pitää paaston jälkee olla keveemmälä ettei elimistö järkyty? Joku joskus sano et pitäs 5pv enne keventää ja sama 5 pv vähintaa sitte hitaasti nostaen jälkeepäi...

    VastaaPoista
  2. Tulee postaus tästä aiheesta kun oon saanu kuurin loppuun :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kommentit on kivoja! :)