Hiljaisuus sanoo POKS!

Hiljaisuus rikkoutuu,wuhuu! :D ei vain ole ollut aikaa kirjoitella,työt on vienyt aika paljon mun aikaa ja töiden jälkeen ei vaan ole jaksanut enää postailla,vaan olenn kaatunut miltei suoraan sänkyyn kotiin päästyäni.

Mutta kaikkea muutakin on tapahtunut töiden lomassa tietenkin :)

Kävin leikkauttamassa uudet hiukset,asematunnelin  Hair Zonessa. 
Tykkään näistä mun uusista hiuksista mielettömästi! Ajattelin pysyä lyhyissä hiuksissa,kun olen saanut hyvää palautetta muilta,sekä tykkään itsekkin :) Hair Zonen kampaaja kyselikin,että missä mä oon luurannu kun mua ei ole näkyny. Täytyneet ruveta siis vierailemaan useammin siellä :D

Meidän vauva lempipaikallaan,ikkunalaudalla :)
<3
Viime viikonloppuna töissä ollessani pääsin avaamaan veneilykauden :) Käytiin siis töissä veneilemässä ensin Helsingin edustalla ja sitten käytiin Sipoossakin asti katsastamassa mökki :) Tosin ei päästy rantaan asti,kun laituria oltiin juuri korjaamassa talven tuhoilta :)

MJ <3

Tänään mennessäni töihin,pysähdyin hetkeksi katselemaan katutaidetta. Tyo tyyppi kyllä veti mielettömän hyvin,ainakin siihen asti kun rankka sadekuuro pääsi yllättämään.

Nyt pitäisi nukkumaan mennä,viikonloppuna voisi hieman postailla lisää. Sillä ainakin aihetta löytyisi,kun on kaverin poikaystävän valmistujaiset ja menemme juhlistamaan niitä sitten :)

Kommentit